KLIENDIKOGEMUSE UURINGUD & INTERVJUUD

Tunne oma kliente paremini, kui Su konkurendid!

Avasta, mida Sinu klientidel on vaja teada ja kogeda enne ostuotsuse tegemist

Uuringu resultaat:

> Sõnum, mis resoneerub klientidega

> Turunduse sisuloome  

> Selgus ja suund tootearenduses

Kui Sa oled ettevõtja, juht või turundusinimene, siis tead, et internetis müües on Sinu põhilisteks mõjustamise vahenditeks sõnad. 

Teisel pool ekraani eksisteerib Sinu potentsiaalne klient, 

 

mõtlev ja emotsionaalne olend oma

 

hirmude,

probleemide,

väljakutsete ja

motivaatoritega… 

 

See, kas Sinu bränd, sõnum, turundus ja kommunikatsioon saab üldse selles hullus maailmas tähelepanu ja kõnetab klienti ning tekitab uudishimu, oleneb kõik sellest, milliseid sõnu ja fraase Sa kasutad.

Kui Sinu ettevõtte igapäevasteks väljakutseteks on: 

 

> Reklaamieelarve, mis ei too piisavalt tagasi;

> Selguse ja suuna puudumine turunduses — kus on suurimad võimalused ning kuhu panna fookus;

> Teemad, millest toota sotsiaalmeedia sisu ja uudiskirjasid, mis püüaks tähelepanu, kõnetaks õigeid kliente ja tooks rohkem müüke;

> Puudujääk kõhutundest strateegiliste juhtimisotsuste tegemisel Sinu toote / teenuse arenduse suhtes;

> Turundusmeeskond, kellel pole aega ega ressurssi süvitsi kliendi tundma õppimisega tegeleda?

 

… siis siin võib olla vastus Sinu küsimustele. 

Kas oled teadlik, et... 

 

Sinu parimad kliendid “kirjutavad” Sinu ettevõtte kõige müüvama copy ja on suureks abiks strateegiliste otsuste tegemisel. 

 

Kuidas?

Suurim saladus on tunda oma parimaid kliente ja selle asemel, et kirjutada oma brändi sõnum ja copy ise, varasta see.

 

“Varasta” see otse oma parimatelt klientidelt… läbi sõbralike küsimustike ja intervjuude.

Siin on lihtsad sammud, milline see protsess välja näeb: 

Screen Shot 2021-11-01 at 17.38.27.png

Viime läbi kliendikogemuse uuringu ja intervjuud. 

Võtame ühendust Sinu ettevõtte klientidega, esitame neile õigeid küsimusi ning läbi selle saame hulga kõiksugu väärtuslikke vastuseid e. andmeid, mida edasi analüüsida. 

Screen Shot 2021-11-01 at 17.52.32.png

Analüüsime saadud tulemusi.
Otsime korduvaid mustreid ja copy kulda, mida võtta aluseks ning millest tuletada kõiksugu müügi-, turunduse- ja kommunikatsioonimaterjale. 

3 samm.png

Püüdke rohkem tähelepanu, kõnetage õigeid kliente ja müüge rohkem. 

Nüüd, kui Sul on olemas teave, kuidas Sinu kliendid mõtlevad ja Sind näevad, saad muuta oma olemasoleva (või uue) funnel’i ülesehitust ja copy’t uute taipamiste ning copy kullaga. 

4 samm.png

Kasutage uusi taipamisi ja tagasisidet. 

See uus info on ülimalt oluline suunanäitaja tootearenduses ning strateegilistes otsustes. 

Mida me teeme? 
 


Võttes arvesse Sinu ettevõtte äriloogikat ja strateegiat

 

> aitame koostöös välja selgitada ja paika panna lähteülesande lähtudes kõige olulisemast - kuidas saada tähelepanu, kõnetada õigeid kliente ja müüa rohkem?

> paneme kokku uuringu ja kirjutame mailid - Sinu ülesandeks jääb ainult oma listile välja saata

 

> koostöös lepime kokku intervjuude formaadi ja küsimused vastavalt teie soovidele ja vajadustele

> viime läbi ~10 kliendi kogemuse intervjuud (telefon / zoom) 

 

> analüüsime uuringu ja intervjuude tulemusena tekkivaid andmeid tuues välja mustreid, korduseid, taipamisi ja copy kulda 🌟

 

> paneme kokku ühe tsentraalse dokumendi, mida saate kõiges aluseks võtta ning, millest tuletada müüvat copy’t

 

> pakume nõustavat konsultatsiooni, kuidas uusi taipamisi ja copy kulda kõige efektiivsemalt ja kasumlikumalt kasutusse panna


 

See teenus toob Sinuni justkui ühe osa lähtekoodist (klientide "salakeelest"), millest tuletada kogu ettevõtte strateegiat, müüki, turundust ja kommunikatsiooni.

Jah, Sa võid ka ise majasiseselt seda läbi viia, kuid kas Su meeskonnas on olemas see aeg, kompetents ja varasem kogemus? 

 

Intervjuude kokku leppimine ja nende tegemine on sama tülikas ning ebamugav nagu külmade kõnede tegemine võhivõõrale. Mmmhmh…!

 

Või kujuta ette olukord, kus Sul on tabelis 1521 erinevat vastust 169’lt kliendilt... Mida selle info hulgaga peale hakata ja, kuidas seda veel analüüsida ning enda kasuks tööle panna? 

 

Kummuli Kaheksal on just need kogemused, oskused ja teadmised olemas, et tuua Sinuni kulla väärtusega teave ja taipamised Sinu toote / teenuse kohta. Sõna otseses mõttes otse Sinu parimate klientide ajudest. 

🔬🧠

Selles ~45 minutilises konfidentsiaalses videokõnes: 

 

> näitame, kuidas kasvatada Sinu ettevõtte konversiooni määra ja käivet muutes olemasoleva funneli copy’t või luues uus

> teeme kiire diagnostika Sinu brändile ja müügifunnelile ning defineerime probleemid ja pudelikaelad

> paneme paika hüpoteesi, võimalikud väljakutsed ja eesmärgid

> tutvustame ja selgitame potentsiaalseid lahendusi kliendikogemuse uuringute ja intervjuude abil


> selgitame, kus on see käegakatsutav väärtus ja KUIDAS SEE END ÄRA TASUB?!

Hmm...?!

 

Kui Sa ikka kahtled, kas see on midagi Sinu ettevõttele siis mõtle selle peale, et...

 

Kõige väärtuslikum valuuta modernses infoühiskonnas on meie piiratud tähelepanu, mille järgi käib halastamatu sõda meie ekraanidel, tänavatel, kui ka koduseinte vahel. 

 

Meie silmad püüavad igapäevaselt kinni tuhandeid reklaamsõnumeid ning instinktiivselt jagame me oma tähelepanu ainult sinna, mis meid tegelikult kõnetab ning mille järgi on meil alateadlik soov & otsene vajadus. 

 

Sinu ettevõtte ideaalse kliendi peas käib alateadlik vestlus tema aktuaalsete soovide & probleemide üle koguaeg, terve ärkveloleku aja. 

Ning samal ajal on Sinu ettevõttel on olemas lahendus kliendi probleemidele ja soovidele. 

Ja selleks, et klienti aidata tuleb esmalt saada selles karmis võitluses tähelepanu ja seejärel siseneda sellesse samasse, praegu toimuvasse alateadlikku vestlusesse kliendi peas - kliendi enda sõnadega… 

 

Üks kõige efektiivsemaid viise sinna kahe kõrva vahel toimuvasse vestlusesse siseneda on kõnetades juba olemasolevaid häid kliente, küsides neilt õigeid küsimusi, neid tähelepanelikult kuulates ja tehes analüütilisi järeldusi.  

Kliendikogemuse uuringu tulemusena saad teada, mis on Sinu ettevõtte parimate ja potentsiaalsete klientide 

hirmud,

probleemid,

väljakutsed,

movitaatorid,

emotsioonid &

eristuspunktid 

 

Sinu brändi ja toodete/teenuste suhtes ning,

kuidas nad mõtlevad ja milliseid sõnu oma peas kasutavad

 

Eesmärk on mõista klienti ja jõuda väärtuslike taipamisteni, mis võimaldavad luua paremaid kliendikogemusi peegeldades sõnumit kliendi teekonnal tagasi läbi brändi loo, sõnumi ja copy, et saaks tekkida väärtusloome lõputu ring: 

 

tähelepanu → uudishimu → samastumine → 

usaldus → müük → kordusost → ∞

Kui see äratas Sinus uudishimu...

ja soovid jõuda ligemale sellele kummuli kaheksale rea lõpus, siis

LEPI KOKKU tasuta videokõne

Helistades: 50 61 857

või

kirjutades: info@kummulikaheksa.ee

 

 ja näitame sulle teeraja uute taipamiste ja copy kullani 🌟