Ühepäevane interaktiivne workshop:

Kuidas jutustada brändi LUGU

Turundusraamistik, mis aitab meeskonna ühele lehele, konkurentsist erineda, müüa rohkem ja tuletada sisu: 

Koduleht / Uudiskirjad / Reklaamid / Müügilehed / Sotsiaalmeedia / Blogi

SELLE WORKSHOP’I RESULTAAT:

story.png

Kliendiga resoneeruv ja

kaasahaarav brändi lugu

message.png

Lihtsustatud ja

selge sõnum

motivation.png

Ühel lehel

motiveeritud meeskond

Kui Sinu ettevõtte igapäevasteks väljakutseteks on:

Kaotatud

kliendid

Vähene müük

Frustreerunud meeskond

Raisatud turundus€urod

Selguse ja suuna puudumine

siis

ja tutvustan Sulle turundus-raamistikku, mis on disainitud: 

start-up'idele,

e-poodidele,

turundusmeeskondadele

ja B2B SaaS'ile

Kas oled nõus, et…

 

maailmas pole kunagi nii palju brände olnud, kui seda on täna.

 

Konkurents on tihe.

 

Kõigile ei jätku.

Erineda on vaja.

Üks kõige parima võimendusega konkurentsi-eelis Sinu ettevõttele on erineda brändi:

loo,

sõnumi

ja positsioneeringuga

 

… mitte ainult tootepõhiselt, innovatsiooni või funktsioonidega.

Kuid MIS ON brändi LUGU?

LUGU ehk narratiiv on kõige kaasakiskuvamaid meediume siin maailmas, mis on kodeeritud meie DNA’sse. 

Lugu naelutab meid kolmeks tunniks kinoistmele, unustab raamatusse või paneb öösel kell 2 automaatselt klikkama “Watch next episode”.

Brändi lugu pole mingi udupeen marketing fluff, vaid reaalne strateegiline tööriist brändilojaalsuse ja käibe kasvatamiseks.

Brändi LOO ELEMENDID: 

> aitavad eristuda, saada kliendi tähelepanu ja tekitada uudishimu;

 

> aitavad läbi samastumise ja empaatia luua usaldust ning

> loovad emotsionaalse sideme ja kutsuvad tegudele.

Sellest tulenevalt...

Brändi lugu ongi ettevõtte strateegia. 

Brändi lugu ongi ettevõtte strateegia. 

Brändi lugu ongi ettevõtte strateegia. 

Kui soovid teada LOO ELEMENTE ja kuidas need Sinu ettevõtte kasuks toimima panna, siis

ÜHEPÄEVASE WORKSHOP’I TULEMUSENA ON SU: 

 

> ettevõttel olemas brändi lugu, mis eristub konkurentsist ja loob emotsionaalse sideme kliendiga; 

 

> ettevõtte meeskond mentaalselt ühel lehel, inspireeritud uutest taipamistest ja vaatenurkadest; 

 

> ettevõtte turundusmeeskonnal olemas alusraamistik, millest inspiratsiooni ammutada ja tuletada tähelepanu püüdvat, kõnetavat ja müüvat copy ning sisuloomet; 

 

> ettevõtte meeskonnal ühiselt mõistetav ja selge strateegia kliendi ja toote/teenuse omavahelisest suhtest; 

 

> ettevõtte juhtkonnal olemas uued taipamised ja ideed toote/teenuse arenduses ja strateegilistes otsustes; 

 

> ettevõtte meeskonnal selgus ja motivatsioon järgmiste praktiliste sammude osas

 

> ettevõttel olemas üks tsentraalne dokument brändi looga (IP) 

Tulevik on meie tänaste otsuste looming...

1.

Lepi kokku kohtumine, tuvastame pudelikaelad ja seame eesmärgid

Näitan, kuidas läbi brändi loo avada uut avastamata potentsiaali Sinu ettevõttes. Tutvustan detailselt seda peenet ja psühholoogilist turundusraamistikku.

2.

Vali välja Sulle ja Su meeskonnale sobiv kuupäev ja asukoht

See ühepäevane workshop võib toimuda virtuaalselt Zoom’is või Su ettevõtte kontoris.

3.

Motiveeri oma meeskonda

workshop’iga, mis paneb asjad liikuma

Investeeri oma meeskonna teadmistesse, oskustesse ja koosveedetud aega. Samal sagedusel resoneeruv meeskond toimib efektiivsemalt ja toob rohkem müüke.

olemeh6ivatud.jpg

Vasta endale ausalt.

 

Millal võtsid viimati koos meeskonnaga aega selleks, et mõelda süvitsi oma ettevõtte kliendile?

 

LEPI KOKKU tasuta videokõne

Helistades: 50 61 857

või

kirjutades: info@kummulikaheksa.ee

Kingi endale ja oma meeskonnale üks inspireeriv ja ühendav päev!